ПРЕДИМСТВАТА НА АРГИНИН И ОРНИТИН

ПРЕДИМСТВАТА НА АРГИНИН И ОРНИТИН

ПРЕДИМСТВАТА НА АРГИНИН И ОРНИТИН

L-аргининът и L-орнитинът, или просто аргинин и орнитин, са две аминокиселини, които споделят много общо, въпреки една съществена разлика. Подобно на повечето аминокиселини, аргининът помага за изграждането на протеини. Орнитинът, от друга страна, не участва в синтеза на протеини. Вашето тяло разчита и на двете аминокиселини, за да функционира правилно и те работят заедно - както и поотделно - за да осигурят вашето здраве.

Детоксифицира амоняка

Амонякът е страничен продукт, образуван по време на метаболизма на протеина. Тъй като амонякът е токсичен, тялото ви го неутрализира и го елиминира чрез процес, наречен цикъл на урея. Цикълът следва точни стъпки, като всеки от тях изисква специфични вещества да завършат своята част от цикъла. Аргининът и орнитинът се използват в четири от петте ензима, важни за тези стъпки. Докато нарушенията на цикъла на уреята често са причинени от генетични заболявания, дефицитът на аргинин или орнитин, предизвикан от болест или стрес, може да доведе до малко повишаване на нивата на амоняк в кръвта, според списъка за клинични изследвания на редките болести.

Увеличете хормона на растежа, силата и мускулната маса

Аргининът и орнитинът стимулират отделянето на човешки хормон на растежа, което може да помогне за изграждането на мускулите. Когато група мъже приемали 7 грама аргинин преди тренировки, нивата на хормона на растежа в кръвта им се увеличават повече от нормалното, според статия в броя на „Журнал по приложна физиология“ от септември 2006 г. Подобен резултат е бил постигнат, когато спортисти приемали комбинация от 3000 милиграма аргинин и 2200 милиграма орнитин два пъти дневно в продължение на три седмици. Техните нива на хормон на растежа са били значително по-високи след упражненията от тези на групата, която не е приемала добавки, според статия в броя от април 2010 г. на „Journal of Strength and Conditioning Research“.

Двадесет и двама възрастни мъже участвали в 5-седмична програма за прогресивна сила. Едната половина субекти получи аминокиселините аргинин и орнитин, а другата половина - плацебо. Проучването е използвало двоен сляп протокол, така че субектите, както и ученитене са знаели кои вещества се прилагат. Дозировките възлизат на 2 грама или 1 грам от аргинин и орнитин, и 600 mg калций и 1 грам витамин С като плацебо. Тези добавки са приемани урално за общо 22-те участници. След краткосрочната програма за сила, използвайки прогресивно високи интензивности, били отчетени тестове за обща сила (TS), чиста телесна маса (LBM) и хидроксипролин в урината (UH). Резултатите от ANOVA показват, че участниците, които приемат комбинацията аргинин-орнитин, отбелязват значително по-високо ниво на TS и LBM (р по-малко от .05) и значително по-ниско ниво на UH (р по-малко от .05), отколкото пациентите на плацебо. Заключено е, че аргининът и орнитинът, приети в предписани дози, могат в комбинация с програма за силна тренировка с висока интензивност да повишат TS и LBM за сравнително кратък период от време. Аргининът и орнитинът също помагат за възстановяване от хроничен стрес чрез потушаване на разрушаването на тъканите, както се доказва от по-ниските нива на UH.

Понижено кръвно налягане

Тялото ви използва орнитин, за да синтезира аргинин, след това аргининът се използва за производството на азотен оксид. Азотният оксид регулира свиването на гладката мускулатура, което му позволява да отпуска мускулите в кръвоносните съдове, според медицински център NYU Langone. Когато пациентите с високо кръвно налягане приемат 6 или 12 грама аргинин дневно, кръвното налягане в групата, лекувана с 12 грама, спада значително, съобщава проучване, публикувано в "Medical Science Monitor" през май 2010 г.

Топ източници

Вашето тяло произвежда аргинин и орнитин, така че те не са съществена част от вашата диета. Те обаче са условни аминокиселини, което означава, че тялото ви се нуждае от повече от тях, когато сте болни или сте подложени на стрес и може да не е в състояние да си ги произведете. През тези етапи може да се наложи да увеличите консумацията на аргинин и орнитин, независимо дали чрез храни или добавки. Добрите източници на двете аминокиселини включват риба, месо, яйца и млечни продукти. Можете също така да получите аргинин от боб, кафяв ориз, овесени ядки, ядки и риба.

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

СПОРТ

СПОРТ

ПРЕДИМСТВАТА НА АРГИНИН И ОРНИТИН

ПРЕДИМСТВАТА НА АРГИНИН И ОРНИТИН

Увеличете хормона на растежа, силата и мускулната маса с аргинин и орнитин Увеличете хормона на растежа, силата и мускулната маса с аргинин и орнитин 2019-09-19T07:39:43+03:00 ПРЕДИМСТВАТА НА АРГИНИН И ОРНИТИН

<h1 class="text-aligncenter"><span style="font-size: 18pt;">ПРЕДИМСТВАТА НА АРГИНИН И ОРНИТИН</span></h1> <p class="text-alignjustify">L-аргининът и L-орнитинът, или просто <a href="https://regento.bg/product/regento-arginine-500mg-90-capsules">аргинин </a>и <a href="https://regento.bg/product/regento-ornithine-500mg-90-capsules">орнитин</a>, са две аминокиселини, които споделят много общо, въпреки една съществена разлика. Подобно на повечето аминокиселини, аргининът помага за изграждането на протеини. Орнитинът, от друга страна, не участва в синтеза на протеини. Вашето тяло разчита и на двете аминокиселини, за да функционира правилно и те работят заедно - както и поотделно&nbsp;- за да осигурят&nbsp;вашето&nbsp;здраве.<br /><br /><span style="font-size: 12pt;"><strong>Детоксифицира амоняка</strong></span><br /><br />Амонякът е страничен продукт, образуван по време на метаболизма на протеина. Тъй като амонякът е токсичен, тялото ви го неутрализира и го елиминира чрез процес, наречен цикъл на урея. Цикълът следва точни стъпки, като всеки от тях изисква специфични вещества да завършат своята част от цикъла. Аргининът и орнитинът се използват в четири от петте ензима, важни за тези стъпки. Докато нарушенията на цикъла на уреята често са причинени от генетични заболявания, дефицитът на аргинин или орнитин, предизвикан от болест или стрес, може да доведе до малко повишаване на нивата на амоняк в кръвта, според списъка за клинични изследвания на редките болести.</p> <p class="text-alignjustify"><span style="font-size: 12pt;"><strong>Увеличете хормона на растежа, силата и мускулната маса</strong></span><br /><br /><a href="https://regento.bg/product/regento-arginine-500mg-90-capsules">Аргининът </a>и <a href="https://regento.bg/product/regento-ornithine-500mg-90-capsules">орнитинът </a>стимулират отделянето на човешки хормон на растежа, което може да помогне за изграждането на мускулите. Когато група мъже приемали&nbsp;7 грама аргинин преди тренировки, нивата на хормона на растежа в кръвта им се увеличават повече от нормалното, според статия в броя на &bdquo;Журнал по приложна физиология&ldquo; от септември 2006 г. Подобен резултат е бил постигнат, когато спортисти приемали комбинация от 3000 милиграма аргинин и 2200 милиграма орнитин два пъти дневно в продължение на три седмици. Техните нива на хормон на растежа са били значително по-високи след упражненията от тези на групата, която не е приемала добавки, според статия в броя от април 2010 г. на &bdquo;Journal of Strength and Conditioning Research&ldquo;.</p> <p class="text-alignjustify">Двадесет и двама възрастни мъже участвали&nbsp;в 5-седмична програма за прогресивна сила. Едната половина субекти получи аминокиселините <a href="https://regento.bg/product/regento-arginine-500mg-90-capsules">аргинин </a>и <a href="https://regento.bg/product/regento-ornithine-500mg-90-capsules">орнитин</a>, а другата половина - плацебо. Проучването&nbsp;е&nbsp;използвало&nbsp;двоен сляп протокол, така че субектите, както и ученитене са знаели кои вещества се прилагат. Дозировките възлизат на 2 грама или 1 грам от аргинин и орнитин,&nbsp;и 600 mg калций и 1 грам витамин С като плацебо. Тези добавки са приемани урално&nbsp;за общо 22-те&nbsp;участници. След краткосрочната програма за сила, използвайки прогресивно високи интензивности, били отчетени&nbsp;тестове за обща сила (TS), чиста телесна маса (LBM) и хидроксипролин в урината (UH). Резултатите от ANOVA показват, че участниците, които приемат комбинацията аргинин-орнитин, отбелязват значително по-високо ниво на TS и LBM (р по-малко от .05) и значително по-ниско ниво на UH (р по-малко от .05), отколкото пациентите на плацебо. Заключено е, че аргининът и орнитинът, приети в предписани дози, могат в комбинация с програма за силна тренировка с висока интензивност да повишат TS и LBM за сравнително кратък период от време. Аргининът и орнитинът също помагат за възстановяване от хроничен стрес чрез потушаване на разрушаването на тъканите, както се доказва от по-ниските нива на UH.</p> <p class="text-alignjustify"><span style="font-size: 12pt;"><strong>Понижено кръвно налягане</strong></span><br /><br />Тялото ви използва <a href="https://regento.bg/product/regento-ornithine-500mg-90-capsules">орнитин</a>, за да синтезира <a href="https://regento.bg/product/regento-arginine-500mg-90-capsules">аргинин</a>, след това аргининът се използва за производството на азотен оксид. Азотният оксид регулира свиването на гладката мускулатура, което му позволява да отпуска мускулите в кръвоносните съдове, според медицински център NYU Langone. Когато пациентите с високо кръвно налягане приемат 6 или 12 грама аргинин дневно, кръвното налягане в групата, лекувана с 12 грама, спада значително, съобщава проучване, публикувано в "Medical Science Monitor" през май 2010 г.</p> <p class="text-alignjustify"><span style="font-size: 12pt;"><strong>Топ източници</strong></span><br /><br />Вашето тяло произвежда <a href="https://regento.bg/product/regento-arginine-500mg-90-capsules">аргинин </a>и <a href="https://regento.bg/product/regento-ornithine-500mg-90-capsules">орнитин</a>, така че те не са съществена част от вашата диета. Те обаче са условни аминокиселини, което означава, че тялото ви се нуждае от повече от тях, когато сте болни или сте подложени на стрес и може да не е в състояние да си ги произведете. През тези етапи&nbsp;може да се наложи да увеличите консумацията на аргинин и орнитин, независимо дали чрез храни или <a href="https://regento.bg/tags/hg-khormon">добавки</a>. Добрите източници на двете аминокиселини включват риба, месо, яйца и млечни продукти. Можете също така да получите аргинин от боб, кафяв ориз, овесени ядки, ядки и риба.</p>

, , , , , , , , , , , , , , , ,
Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки