ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
-
Как да се регистрирам?
Регистрацията в сайта Regento.bg е много лесна. Кликнете на иконката в горния десен ъгъл
и следвайте стъпките.
Може да пазарувате и като Гост. В момента на завършване на поръчката ще трябва да добавите своите данни и нашата платформа ще ви регистрира. На посочения от вас имейл адрес ще получите автоматично генерирана парола, с която можете да промените по-късно.
-
Как да променя детайлите в акаунта ми?
Може да промените опциите: парола, актуален имейл адрес, адрес на доставка и фактура или да видите статуса на вашите поръчки след като се логнете в своя акаунт и натиснете иконката
.
-
Има ли защита на данните при регистрацията на акаунт?
Няма никаква нужда от притеснения, ние се грижим за сигурността и опазването на вашите данни. За повече информация, моля, посетете страницата ни относно декларацията за поверителност.
-
Забравих си паролата, какво да направя?
Не се притеснявайте! Просто натиснете иконката
за логване, кликнете на "забравена парола". Въведене имейл адреса, който използвате за вход в платформата ни. Ще получите съобщение с линк за нова парола, който ще откриете в имейла Ви.
-
Как мога да поръчам?
При добавяне на продукт в кошницата, той ще седи в там продължение на 60 минути, дори и да напуснете нашия сайт.
Намерете желаните продукти, като при необходимост използвайте нашата търсачка. Добавете желаните продукти в кошницата. След това, просто следвайте стъпките относно адрес за доставка и плащане. Веднъж въведени тези данни, вие ще можете да правите поръчки много по-бързо.
Уверете се отново дали сте избрали точните продукти и разфасовки, след което сте готови за преминаване към плащане. -
Мога ли да променям продукти в кошницата си?
Да, можете. Необходимо е само да кликнете върху кошницата с продукти и да премахнете конкретен продукт, като натиснете бутона "Премахни". Използвайте бутона ^ за да увеличите или съответно бутона V за да намалите бройките на съответния продукт.
-
Мога ли да поръчам на различен адрес?
Да, можете. Може да го направите по два начина. Първият е като редактирате стария адрес за доставка. Това може да направите, като кликнете върху текущия си адрес. Оттам ще се появи познатия диалогов прозорец с карта и променете данните си. Вторият е като натиснете бутона "Добави нов адрес". Ние ще поискаме да въведете отново информация за име, телефон за връзка и адрес за доставка.
-
Как да разбера дали поръчката ми е изпратена?
Ние веднага ще ви изпратим съобщение на имейл адрес Ви. Освен това може да проверите статуса на вашата поръчка в акаунтът Ви.
-
Какъв е статусът на моята поръчка?
Може да проследите статуса на вашите поръчки в акаунта Ви. Щом се логнете имате достъп до всички настоящи и стари поръчки. Изберете съответната поръчка за допълнителни детайли.
-
Как да откажа поръчката си?
Моля свържете се с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас. Ще ни трябват номер на поръчка и причина за отказ. Повече за правилата отказ, връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.
-
Мога ли да направя промени по поръчката си?
Не. Ако искате да редактирате поръчката си трябва да се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и ние да го направим вместо вас, но това трябва да стане преди поръчката да бъде изпратена. В противен случай поръчката Ви ще бъде изпълънена както е. Повече за правилата за връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.
-
Какво да направя, ако съм поръчал грешен продукт?
Може да откажете поръчката си, докато не е изпратена. Това може да направите, като се свържете с нас по по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и да кажете номер на поръчка. Ние ще променим. Повече за правилата за връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.
-
Какво да направя, ако съм получил грешен продукт?
Моля да ни извините за неудобството. Трябва да ни информирате в рамките на 14 дневен срок. Това може да направите, като се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и да напишете: номер на поръчка, грешен продукт и правилен продукт. Повече за правилата за връщане на стока може да прочетете тук.
-
Получих дефектен или повреден продукт, какво да направя?
Искрено съжаляваме да го чуем. Моля да се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас за да ни разкажете повече. Ако искате да ви помогнем по-бързо, моля изпратете ни съответната информация, преди да се свържете с нас.
1. Номер на поръчка
2. Име на продукт и разфасовка
3. Информация за проблема
4. При необходимост, моля прикачете снимки
Колегите ни ще се свържат с вас при първа възможност. Повече за правилата за връщане на стока може да прочетете тук. -
Липсва продукт от моята поръчка, какво да направя?
Ако в Детайлите на конкретната Поръчка пише, че продуктът е изпратен, но той не присъства в кашона, моля изпратете ни съобщение по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, за да може отдела за обслужване на клиенти да реагира адекватно и да изпратим продукта незабавно.
-
Как мога да платя?
Ние предлагаме плащане само с наложен платеж.
-
Ще бъда ли таксуван допълнително?
Всички цени на продуктите в сайта са с добавено ДДС. Вие ще заплатите продуктите на куриерската фирма при приемане на поръчката. Стойността на продуктите в заявката Ви не трябва да се различава от тази в сайтът. Сумата за куриерската услуга в редки случай може да промени, особено ако е правена промяна.
-
Промо кодът за отстъпка не работи?
Кодът за отстъпка не работи в случаите, когато е изтекъл или продукта е в промоция. Когато в една количка има продукт в промоция (отстъпка) и продукт, който е не е в промоция, вие не можете да ползвата промо кодът. Двата продукта трябва да се разделят в отделни поръчки. В този случай трябва да се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас за да обединим поръчките ви.
-
Какви опции за доставка има?
Може да разгледате условията ни за доставка с детайли в страницата Доставка
-
Какво става, ако не съм вкъщи, за да получа продуктите си?
Ние Ви предлагаме възможността да получите пратката си в определен от вас час за да избегнем евентуалнато Ви отсъствие на адреса. Тази услуга се заплаща допълнително на куриера и ние не можем да Ви я калкулираме. Това може да направите, като добавите тази информация в полето Забележка.
-
Мога ли да върна продукти?
Да, може да връщате продукти в рамките на 14 дневен срок . Моля, запознайте се с правилата за връщане на стока тук.
-
Как да върна продукт?
Моля, подгответе информацията, защо връщате продукта и наши колеги ще Ви кажат как и къде да изпратите продуктите. За повече информация за връщане на стока тук.
-
Какво става, след като върна продукта?
След като получим продукта при нас, ние ще разгледаме причината за връщането и ще работим за решението на вашия проблем в 7 дневен срок. Ще получите съобщение на имейл с информация за нашето становище. Повече за правилата за връщане и възстановяване може да прочетете тук.
-
Кога ще получа обратно парите си?
Парите трябва да бъдат възстановени в рамките на 5 работни дни, след като получите информация с нашето становище.