ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

  • Как да се регистрирам?

       Регистрацията в сайта Regento.bg е много лесна. Кликнете на иконката в горния десен ъгъл  и следвайте стъпките.

       Може да пазарувате и като Гост. В момента на завършване на поръчката ще трябва да добавите своите данни и нашата платформа ще ви регистрира. На посочения от вас имейл адрес ще получите автоматично генерирана парола, с която можете да промените по-късно.

  • Как да променя детайлите в акаунта ми?

       Може да промените опциите: парола, актуален имейл адрес, адрес на доставка и фактура или да видите статуса на вашите поръчки след като се логнете в своя акаунт и натиснете иконката .

  • Има ли защита на данните при регистрацията на акаунт?

       Няма никаква нужда от притеснения, ние се грижим за сигурността и опазването на вашите данни. За повече информация, моля, посетете страницата ни относно декларацията за поверителност.

  • Забравих си паролата, какво да направя?

       Не се притеснявайте! Просто натиснете иконката  за логване, кликнете на "забравена парола". Въведене имейл адреса, който използвате за вход в платформата ни. Ще получите съобщение с линк за нова парола, който ще откриете в имейла Ви.

  • Как мога да поръчам?

       При добавяне на продукт в кошницата, той ще седи в там продължение на 60 минути, дори и да напуснете нашия сайт.
    Намерете желаните продукти, като при необходимост използвайте нашата търсачка. Добавете желаните продукти в кошницата. След това, просто следвайте стъпките относно адрес за доставка и плащане. Веднъж въведени тези данни, вие ще можете да правите поръчки много по-бързо.
    Уверете се отново дали сте избрали точните продукти и разфасовки, след което сте готови за преминаване към плащане.

  • Мога ли да променям продукти в кошницата си?

      Да, можете. Необходимо е само да кликнете върху кошницата с продукти и да премахнете конкретен продукт, като натиснете бутона "Премахни". Използвайте бутона ^ за да увеличите или съответно бутона V за да намалите бройките на съответния продукт.

  • Мога ли да поръчам на различен адрес?

       Да, можете. Може да го направите по два начина. Първият е като редактирате стария адрес за доставка. Това може да направите, като кликнете върху текущия си адрес. Оттам ще се появи познатия диалогов прозорец с карта и променете данните си. Вторият е като натиснете бутона "Добави нов адрес". Ние ще поискаме да въведете отново информация за име, телефон за връзка и адрес за доставка.

  • Как да разбера дали поръчката ми е изпратена?

       Ние веднага ще ви изпратим съобщение на имейл адрес Ви. Освен това може да проверите статуса на вашата поръчка в акаунтът Ви.

  • Какъв е статусът на моята поръчка?

       Може да проследите статуса на вашите поръчки в акаунта Ви. Щом се логнете имате достъп до всички настоящи и стари поръчки. Изберете съответната поръчка за допълнителни детайли.

  • Как да откажа поръчката си?

      Моля свържете се с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас. Ще ни трябват номер на поръчка и причина за отказ. Повече за правилата отказ, връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.

  • Мога ли да направя промени по поръчката си?

       Не. Ако искате да редактирате поръчката си трябва да се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и ние да го направим вместо вас, но това трябва да стане преди поръчката да бъде изпратена. В противен случай поръчката Ви ще бъде изпълънена както е. Повече за правилата за връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.

  • Какво да направя, ако съм поръчал грешен продукт?

       Може да откажете поръчката си, докато не е изпратена. Това може да направите, като се свържете с нас по по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и да кажете номер на поръчка. Ние ще променим. Повече за правилата за връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.

  • Какво да направя, ако съм получил грешен продукт?

       Моля да ни извините за неудобството. Трябва да ни информирате в рамките на 14 дневен срок. Това може да направите, като се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и да напишете: номер на поръчка, грешен продукт и правилен продукт. Повече за правилата за връщане на стока може да прочетете тук.

  • Получих дефектен или повреден продукт, какво да направя?

       Искрено съжаляваме да го чуем. Моля да се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас за да ни разкажете повече. Ако искате да ви помогнем по-бързо, моля изпратете ни съответната информация, преди да се свържете с нас.
    1. Номер на поръчка
    2. Име на продукт и разфасовка
    3. Информация за проблема
    4. При необходимост, моля прикачете снимки
    Колегите ни ще се свържат с вас при първа възможност. Повече за правилата за връщане на стока може да прочетете тук.

  • Липсва продукт от моята поръчка, какво да направя?

       Ако в Детайлите на конкретната Поръчка пише, че продуктът е изпратен, но той не присъства в кашона, моля изпратете ни съобщение по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, за да може отдела за обслужване на клиенти да реагира адекватно и да изпратим продукта незабавно.

  • Как мога да платя?

       Ние предлагаме плащане само с наложен платеж.

  • Ще бъда ли таксуван допълнително?

       Всички цени на продуктите в сайта са с добавено ДДС. Вие ще заплатите продуктите на куриерската фирма при приемане на поръчката. Стойността на продуктите в заявката Ви не трябва да се различава от тази в сайтът. Сумата за куриерската услуга в редки случай може да промени, особено ако е правена промяна.

  • Промо кодът за отстъпка не работи?

       Кодът за отстъпка не работи в случаите, когато е изтекъл или продукта е в промоция. Когато в една количка има продукт в промоция (отстъпка) и продукт, който е не е в промоция, вие не можете да ползвата промо кодът. Двата продукта трябва да се разделят в отделни поръчки. В този случай трябва да се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас за да обединим поръчките ви.

  • Какви опции за доставка има?

       Може да разгледате условията ни за доставка с детайли в страницата Доставка

  • Какво става, ако не съм вкъщи, за да получа продуктите си?

    Ние Ви предлагаме възможността да получите пратката си в определен от вас час за да избегнем евентуалнато Ви отсъствие на адреса. Тази услуга се заплаща допълнително на куриера и ние не можем да Ви я калкулираме. Това може да направите, като добавите тази информация в полето Забележка.

  • Мога ли да върна продукти?

       Да, може да връщате продукти в рамките на 14 дневен срок . Моля, запознайте се с правилата за връщане на стока тук.

  • Как да върна продукт?

       Моля, подгответе информацията, защо връщате продукта и наши колеги ще Ви кажат как и къде да изпратите продуктите. За повече информация за връщане на стока тук.

  • Какво става, след като върна продукта?

       След като получим продукта при нас, ние ще разгледаме причината за връщането и ще работим за решението на вашия проблем в 7 дневен срок. Ще получите съобщение на имейл с информация за нашето становище. Повече за правилата за връщане и възстановяване може да прочетете тук.

  • Кога ще получа обратно парите си?

    Парите трябва да бъдат възстановени в рамките на 5 работни дни, след като получите информация с нашето становище.

Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки