Отказ от поръчка

ПОЛУЧАВАНЕ НА СТОКА

Когато получите продуктите си, трябва да ги проверите дали са в нормално състояние преди да ги отворите. Моля уверете се, че няма нарушена опаковка.

ИМАТЕ ПРАВО ДА ПРОМЕНИТЕ МНЕНИЕТО СИ

Имате 14 дни за да върнете поръчката си. Те започват от деня, в който получите продукта си. Всички продукти трябва да бъдат върнати в оригиналните им опаковки и да не са отваряни. Моля, запазете цялостта на продуктите. Вие сами ще трябва да организирате и да заплатите куриерската услуга. Ние ще огледаме продуктите в срок от 7 дни след получаването им и ако сте одоборен ще възстнановим парите ви.

ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА

В случай, че направите поръчка и решите да я откажете, може да го направите докато статуса на поръчката ви е "Не е изпратена". Трябва да ни изпратете съобщение на info@regento.bg или да попълните контактната форма, като посочите номер на поръчка и причина за отказ. Ако, вече е изпратена, вие ще трябва да я изчакате получаването `и.  След това ще трябва да ни я върнете като организирате и заплатите сами куриерската услуга. Ние ще огледаме поръчката щателно и до 7 двевен срок ще възстановим парите ви.

ПОЛУЧИХ ГРЕШЕН ПРОДУКТ

В случай на получаване на грешен продукт, моля да се свържете с нас в 14-дневен срок. Това става лесно, като влезнете в акаунта си и ни изпратите съобщение.

ДЕФЕКТНИ ПРОДУКТИ

Моля да приемете нашите извинения, че може да сте получили дефектни или продукти с нарушена опаковка. Разбираме раздразнението ви и за това искаме да разрешим проблема по най-бърз начин. Ако мислите, че продуктът е дефектен или с нарушена опаковка, моля свържете се с нас (като влезнете в акаунта си и ни изпратите съобщение). Трябва да ни кажете какво точно не е наред с продукта ви и проблемът ще бъде разрешен. Ние ще се погрижим за всичко.

НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ ПОРЪЧКАТА СИ

Съжаляваме, че не сте получили продуктите си. Трябва да ни уведомите в рамките на 21 дни, откакто сте получили имейл, че продуктът ви е изпратен.

ВАШИТЕ ПРАВА

Нашата политика за връщане и възстановяване ненарушава вашите граждански права. За повече информация за гражданските ви права, моля посете сайта на Комисията за защита на потребителите www.kzp.bg

КАК ДА ВЪРНА ПРОДУКТ?

  • Свържете се с нас през акаунта си или ни пишете на имейл: info@regento.bg
  • Трябва да информирате нашия екип за връзка с клиенти за номера на вашата поръчка, продуктът, който искате да върнете и причината за връщане. Ние след това ще ви дадем адрес, на който може да изпратите продуктите
  • Моля опаковайте продуктът сигурно и напишете номера на поръчката, който ще изпратите
  • Моля вземете и пазете товарителницата на вашата пратка. Тя ще ви е нужно в случай, че продуктът се загуби по време на транспорта и вие искате компенсация от нас, без доказателство ние няма как да ви върнем парите.

Продуктите са ваша собственост до момента, в който те пристигнат в нашия склад. Затова моля изпратете продуктите с надежден куриер.

КАКВО ЩЕ ПРАВИМ СЛЕД ТОВА?

Всички продукти, които се връщат при нас ще се проверят щателно за описаните от вас за дефекти и нарушена опаковка. Ако сте одобрени за връщане на парите, ние ще ви върнем парите за продуктите + разходите ви за транспорт. Рекламациите се завършват в срок от 7 дни след получаването им.

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО?

Парите трябва да бъдат възстановени в рамките на 5 работни дни, след като получите информация с нашето становище.

РАЗХОДИ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

Ние можем да ви компенсираме за разходите по връщане на продуктите, в случаи, в които:

  • сме ви изпратили грешен продукт или
  • продуктът е дефектен или с нарушена опаковка при транспорт.

 

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки