Често Задавани Въпроси

Често Задавани Въпроси

Няма никаква нужда от притеснения, ние се грижим за сигурността и опазването на вашите лични данни. За повече информация, моля, посетете страницата ни относно декларацията за поверителност.

Моля свържете се с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас. Ще ни трябват номер на поръчка и причина за отказ. Повече за правилата отказ, връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.

При добавяне на продукт в кошницата, той ще седи в там продължение на 60 минути, дори и да напуснете нашия сайт. 
Намерете желаните продукти, като при необходимост използвайте нашата търсачка. Добавете желаните продукти в кошницата. След това, просто следвайте стъпките относно адрес за доставка и плащане. Веднъж въведени тези данни, вие ще можете да правите поръчки много по-бързо.
Уверете се отново дали сте избрали точните продукти и разфасовки, след което сте готови за преминаване към плащане.

Ние веднага ще ви изпратим съобщение на имейл адрес Ви. Освен това може да проверите статуса на вашата поръчка в акаунтът Ви.

Ние изпращаме пратките с наложен платеж до офис или адрес, където вие може да заплатите с карта или в брой. В някой случаи плащането с карта при доставка на адрес може да бъде невъзможно. Моля, информирайте се за вашият адрес дали може да се плати с карта като се обадите на куриерската фирма Спиди.

Ние работим с куриерска фирма СПИДИ и доставяме до офис или адрес на клиента. По Ваше желание, ние можем да изпратим пратката и с друга куриерска фирма. По този начин не можем да ви информираме предварително за стойността на доставката.

Може да откажете поръчката си, докато не е изпратена. Това може да направите, като се свържете с нас по по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и да кажете номер на поръчка. Ние ще променим. Повече за правилата за връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.

Ние Ви предлагаме възможността да получите пратката си в определен от вас час за да избегнем отсъствието Ви. Тази услуга се заплаща допълнително на куриера и ние не можем да Ви я калкулираме.  За Ваше улесление, поръчката може да се изпрати в офис до поискване. По този начин ще можете да я получите в удобно за вас време.

Може да проследите статуса на вашите поръчки в акаунта Ви. Щом се логнете имате достъп до всички настоящи и стари поръчки. Изберете съответната поръчка за допълнителни детайли.

Ако в Поръчка пише, че продуктът е изпратен и той липсва при доставката, моля изпратете ни съобщение по имейл info@regento.bg. Ние ще реагираме бързо и ще ви изпратим продукта незабавно.