Няма никаква нужда от притеснения, ние се грижим за сигурността и опазването на вашите лични данни. За повече информация, моля, посетете страницата ни относно декларацията за поверителност.
Често Задавани Въпроси
ИМА ЛИ ЗАЩИТА НА ДАННИТЕ ПРИ РЕГИСТРАЦИЯТА НА АКАУНТ?
КАК ДА ОТКАЖА ПОРЪЧКА?
Моля свържете се с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас. Ще ни трябват номер на поръчка и причина за отказ. Повече за правилата отказ, връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.
КАК ДА ПОРЪЧАМ?
При добавяне на продукт в кошницата, той ще седи в там продължение на 60 минути, дори и да напуснете нашия сайт.
Намерете желаните продукти, като при необходимост използвайте нашата търсачка. Добавете желаните продукти в кошницата. След това, просто следвайте стъпките относно адрес за доставка и плащане. Веднъж въведени тези данни, вие ще можете да правите поръчки много по-бързо.
Уверете се отново дали сте избрали точните продукти и разфасовки, след което сте готови за преминаване към плащане.
КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ПОРЪЧКАТА МИ Е ИЗПРАТЕНА?
Ние веднага ще ви изпратим съобщение на имейл адрес Ви. Освен това може да проверите статуса на вашата поръчка в акаунтът Ви.
КАК МОГА ДА ПЛАТЯ?
Ние изпращаме пратките с наложен платеж до офис или адрес, където вие може да заплатите с карта или в брой. В някой случаи плащането с карта при доставка на адрес може да бъде невъзможно. Моля, информирайте се за вашият адрес дали може да се плати с карта като се обадите на куриерската фирма Спиди.
КАКВИ ОПЦИИ ЗА ДОСТАВКА ИМА?
Ние работим с куриерска фирма СПИДИ и доставяме до офис или адрес на клиента. По Ваше желание, ние можем да изпратим пратката и с друга куриерска фирма. По този начин не можем да ви информираме предварително за стойността на доставката.
КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО СЪМ ПОРЪЧАЛ ГРЕШЕН ПРОДУКТ?
Може да откажете поръчката си, докато не е изпратена. Това може да направите, като се свържете с нас по по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и да кажете номер на поръчка. Ние ще променим. Повече за правилата за връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.
КАКВО СТАВА, АКО НЕ СЪМ ВКЪЩИ, ЗА ДА ПОЛУЧА ПРОДУКТИТЕ СИ?
Ние Ви предлагаме възможността да получите пратката си в определен от вас час за да избегнем отсъствието Ви. Тази услуга се заплаща допълнително на куриера и ние не можем да Ви я калкулираме. За Ваше улесление, поръчката може да се изпрати в офис до поискване. По този начин ще можете да я получите в удобно за вас време.
КАКЪВ Е СТАТУСЪТ НА МОЯТА ПОРЪЧКА?
Може да проследите статуса на вашите поръчки в акаунта Ви. Щом се логнете имате достъп до всички настоящи и стари поръчки. Изберете съответната поръчка за допълнителни детайли.
ЛИПСВА ПРОДУКТ ОТ МОЯТА ПОРЪЧКА, КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Ако в Поръчка пише, че продуктът е изпратен и той липсва при доставката, моля изпратете ни съобщение по имейл info@regento.bg. Ние ще реагираме бързо и ще ви изпратим продукта незабавно.