Политика за възстановяване и връщане

Всичко за връщане на стоки и артикули при повреда

Нашата политика за възстановяване и връщане продължава 7 дни. Ако са минали 7 дни от покупката ви, не можем да ви предложим пълно възстановяване или замяна.

За да отговаряте на условията за връщане, вашият артикул трябва да е неизползван и в същото състояние, в което сте го получили. Тя също трябва да бъде в оригиналната опаковка.

Няколко вида стоки са освободени от връщане. Нетрайни стоки като храна, цветя, вестници или списания не могат да бъдат върнати. Ние също така не приемаме продукти, които са интимни или санитарни стоки, опасни материали или запалими течности или газове.

Допълнителни невъзвръщаеми артикули:

  • Подаръчни карти
  • Софтуерни продукти за изтегляне
  • Някои предмети за здраве и лична хигиена
  • За да завършите връщането си, ние се нуждаем от разписка или доказателство за покупка.

Моля, не изпращайте покупката си обратно на производителя, а на REGENTO.

Има някои ситуации, при които се отпускат само частични възстановявания:

  • Книга с очевидни следи от употреба
  • CD, DVD, VHS касета, софтуер, видео игра, касета или винилова плоча, която е отворена.
  • Всеки артикул, който не е в първоначалното си състояние, е повреден или липсва части поради причини, които не се дължат на нашата грешка.
  • Всеки артикул, който се връща повече от 7 дни след доставката

Връщане на артикул

След като вашето връщане бъде получено и проверено, ние ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че сме получили върнатия ви артикул. Също така ще ви уведомим за одобрението или отхвърлянето на вашето възстановяване.

Ако бъдете одобрени, възстановяването ви ще бъде обработено и кредит автоматично ще бъде приложен към вашата кредитна карта или оригиналния начин на плащане в рамките на определен период от дни.

Закъснели или липсващи възстановявания

Ако все още не сте получили възстановяване, първо проверете отново банковата си сметка.

След това се свържете с компанията за кредитни карти. Може да отнеме известно време, преди възстановяването да бъде публикувано официално.

След това се свържете с вашата банка. Често има време за обработка, преди да бъде публикувано възстановяване.

Ако сте направили всичко това и все още не сте получили възстановяването си, моля, свържете се с нас на info@regento.bg.

Продажба на артикули

Възможно е възстановяване само на артикули с редовна цена. Артикули на промоция не могат да бъдат възстановени.

Артикули за смяна

Подменяме артикулите само ако са дефектни или повредени. Ако трябва да го замените за същия артикул, изпратете ни имейл на info@regento.bg и изпратете вашият артикул в съобщението

Подаръци

Ако артикулът е бил маркиран като подарък, когато е закупен и изпратен директно до вас, ще получите кредит за подарък за стойността на връщането ви. След като върнат артикул бъде получен, ще ви бъде изпратен сертификат за подарък.

Ако артикулът не е бил отбелязан като подарък, когато е закупен, или подаръкът е изпратил поръчката до себе си, за да ви го даде по -късно, ние ще изпратим възстановяване на сумата на подаръка и той ще разбере за връщането ви.

Доставката се връща

За да върнете продукта си, трябва да го изпратите по пощата.

Вие ще бъдете отговорни за плащането на вашите собствени транспортни разходи за връщане на вашия артикул. Разходите за доставка не се възстановяват. Ако получите възстановяване, разходите за връщане ще бъдат приспаднати от вашето възстановяване.

В зависимост от това къде живеете, времето, което може да отнеме, докато вашият заменен продукт достигне до вас, може да варира.

Ако връщате по -скъпи артикули, може да помислите за използване на проследима услуга за доставка или закупуване на застраховка за доставка. Не гарантираме, че ще получим върнатия от вас артикул.

Нужда от помощ?

Свържете се с нас на info@regento.bg за въпроси, свързани с възстановявания и връщания.