Често Задавани Въпроси

Често Задавани Въпроси

   Да, можете да върнете продукти в рамките на 14 дневен срок, но те трябва да бъдат неразопаковани .

 

Не. Ако искате да редактирате поръчката си трябва да се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас, и ние да го направим вместо вас, но това трябва да стане преди поръчката да бъде изпратена. В противен случай поръчката Ви ще бъде изпълънена както е. Повече за правилата за връщане на стока и възстановяване на пари може да прочетете тук.

Да, можете. Необходимо е само да кликнете върху кошницата с продукти и да премахнете конкретен продукт, като натиснете бутона "Премахни". Използвайте бутона ^ за да увеличите или съответно бутона V за да намалите бройките на съответния продукт.

Искрено съжаляваме да го чуем. Моля да се свържете с нас по имейл info@regento.bg или да попълните контактната форма за Връзка с нас за да ни разкажете повече. Ако искате да ви помогнем по-бързо, моля изпратете ни съответната информация, преди да се свържете с нас.
1. Номер на поръчка.
2. Име на продукт и разфасовка.
3. Информация за проблема.
4. При необходимост, моля прикачете снимки.
Колегите ни ще се свържат с вас при първа възможност. 

Кодът за отстъпка не работи в случаите, когато е изтекъл или продукта е в промоция. Когато в една количка има продукт в промоция (отстъпка) и продукт, който е не е в промоция, вие не можете да ползвата промо кодът. Двата продукта трябва да се разделят в отделни поръчки. В този случай трябва да се свържете с нас по имейл info@regento.bg.  И ние ще обединим поръчките ви.

Всички цени на продуктите в сайта са с добавено ДДС. Вие ще заплатите продуктите на куриерската фирма при приемане на поръчката. Стойността на продуктите в заявката Ви не трябва да се различава от тази в сайтът. Сумата за куриерската услуга в редки случай може да промени, особено ако е правена промяна.